Termékinformáció
A termékek összetételének jellegéből fakadóan a fűszerkeverékek összecsomósodhatnak. Javasoljuk, hogy lehetőleg páramentes helyen, napfénytől védve tárold őket, felbontás után pedig száraz, hűvös helyen! Az összecsomósodás a termékek ízét nem befolyásolja. Kis morzsolással, vagy villával a csomók szétnyomkodhatók. Ha további kérdésed merülne fel, látogasd meg weboldalunkat www.papackgourmet.hu vagy írj nekünk e-mailt a webshop.papackgourmet@gmail.com email címre.
Hogyan tudom leadni a rendelésem?
A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, de a rendeléshez meg kell adnod a neved, a kívánt szállítási és számlázási címet, e-mail címedet és telefonszámodat. Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheted és módosíthatod, vagy törölheted jóváhagyás előtt. Javasoljuk azonban a webshopba történő regisztrációt! A "Felhasználó" azonosító az e-
mail címed, míg a "jelszó" egy betűkből és számokból álló kombináció legyen. Ezt a jelszót később megváltoztathatod a Profilom "Adatmódosítás" menüpont alatt.
Fizetéssel kapcsolatos információk
A megrendelésedet online bankkártyás fizetéssel, előre utalással vagy utánvéttel tudod kifizetni. Utánvét esetén bruttó 240 Ft kezelési költséget számolunk fel. Előre utalás esetén a következő számlaszámra tudsz utalni:
Papack Kft.
10404845-48411415-00000000
K&H Bank.
A közleménybe kérjük feltétlenül írd bele a megrendelésed számát!
Szállítással kapcsolatos információk
A megrendelt árut Magyarország egész területén Foxpost automatába vagy Foxpost futárral házhoz szállítjuk. Külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani. Rendelésedet bármely napon, bármely időben feladhatod, rendszerünk azt automatikusan visszaigazolja, azonban a rendelések feldolgozása csak hétköznapokon és munkaidőben történik.
A raktáron lévő termékeket általában 5-10 munkanapon belül kiszállítjuk. A csomag feladásáról e-mailben értesülhetsz. Azon ritka esetben, ha a termék nem elérhető, a megszokottnál hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Ebben az esetben e-mailben egyeztetünk veled.
Ha a rendelésed nem te fogod személyesen átvenni, kérlek, jelezd a megrendelés leadásakor a megjegyzés mezőben, hogy kit keressen a kézbesítő. A futár munkaidőben (8:00 – 17:00) szállít. Ha a kézbesítés nem jár sikerrel, az áru visszaszállításra kerül, és a megrendelésedet töröljük.
A megrendelésről kiállított számlád a csomagban fog érkezni hozzád. Ha mégsem találod, kérjük, hogy a webshop.papackgourmet@gmail.com e-mail címen vedd fel velünk a kapcsolatot a megrendelésed számának megadásával.
Személyes átvételre telephelyünkön is van lehetőség, szállítási pontként is funkcionálunk. Ha pápai vagy, vagy útba esik telephelyünk és meg szeretnéd spórolni magadnak a szállítási költséget, akkor hétfőtől péntekig 8.00 és 15.30 között átveheted a webáruházon keresztül megrendelt, előre kifizetett és összekészített csomagodat. Ezt kérlek jelezd előre és a mi címünket add meg szállítási címként (Papack Kft. 8500 Pápa, Veszprémi u. 26.).
Mit tegyek, ha sérült a csomag?
A küldemény átvételekor, ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a szállítóhoz fordulj reklamációddal. A Papack Kft. nem vállal felelősséget a szállítás, továbbítás közben keletkező károkért.
Mit tegyek, ha módosítani szeretném az elküldött megrendelésemet?
Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a
webshop.papackgourmet@gmail.com címen. Amennyiben a rendelésed nem került kiszámlázásra, akkor tudjuk még módosítani. Sajnos, ha a megrendelésed már számlázásra került, a módosítást csak új megrendelésként
tudjuk fogadni.
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
Ha átvetted csomagot, de valamelyik terméket mégsem kívánod felhasználni, akkor sincs gond, ugyanis az átvételtől számított 14 napig kérdés nélkül visszavesszük a BONTATLAN, ép csomagolású termékeket. Sérült vagy jól láthatóan használt terméket nem áll módunkban visszavenni.
Az elállás menete:
Írj nekünk e-mailt a webshop.papackgourmet@gmail.com email címre. A tárgy: Elállás, mely tartalmazza a megrendelésed számát is. Gondosan csomagold be a terméket minden tartozékával együtt, ahogy hozzád megérkezett. Kérjük tedd bele az Elállási nyilatkozatot, amit a megrendelésed visszaigazolásakor az e-mail
mellékleteként kaptál.
A csomagot postán vagy futárral is elküldheted az alábbi címre:
Papack Kft. 8500 Pápa, Veszprémi út 26. A visszaszállítás elsődleges költsége a vevőt terheli. A csomag visszaérkezése után hamarosan visszajuttatjuk a törvényben számunkra előírt összeget.
És most néhány fontos dolog, amiről mindenképp tudnod kell:
Utánvéttel ne add fel a csomagot, mert így nem tudjuk átvenni. Ha nem veszed át a futártól a csomagot, mert meggondoltad magad, akkor a postaköltséget (oda és visszaút) kiszámlázzuk neked, amennyiben nem jelzed felénk az elállást e-mailben előre. A termék árának visszautalását csak akkor indítjuk, amikor a csomag visszaérkezett és
megbizonyosodtunk annak épségéről, valamint a visszaküldés okának jogosságáról.
Kapcsolat
Ha kérdésed van, valami hiba történt a csomaggal, esetleg más észrevételed van, vagy nagyobb tételben szeretnél vásárolni tőlünk és egyedi ajánlatot szeretnél kérni, szívesen fogadjuk megkeresésed és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy rendelésedet örömmel vedd át, és termékeinket jó szívvel használd! Kérjük írásban vedd fel velünk a kapcsolatot a webshop.papackgourmet@gmail.com e-mail címen.
Kérjük, lehetőség szerint csak e-mailben keress meg minket bármilyen kérdésed vagy kérésed merülne fel! Köszönjük szépen! Egyébként pedig jó étvágyát és kellemes élményeket kívánunk neked!